خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/29 - 12:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
درخشان:

پاکستان جهت اثبات حسن همجواری یکبار برای همیشه جلوی تاخت و تاز ایادی استکبار را بگیرد

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، گفت: گروهک‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به تصاویری که منتشر می‌کنند در پاکستان پایگاه دارند لذا بهتر است پاکستان جهت اثبات حسن همجواری و ادعای دوستی و برادری یکبار برای همیشه جلوی تاخت و تاز این ایادی استکبار را بگیرد.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد تجاوز آشکار پاکستان به حریم هوایی ایران، گفت: تجاوز آشکار پاکستان به حریم هوایی ایران به بهانه انهدام پایگاه های گروه های تجزیه طلب بلوچ به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، در ابتدا باید متذکر شوم هیچ تجزیه طلبی در خاک مقدس ایران اسلامی جایگاهی ندارد. 



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس یازدهم افزود: دو کشور همسایه بر مبنای صلح، دوستی و احترام متقابل بر بهبود روابط و مناسبات فیمابین اهتمام ورزند و از طرق مسالمت آمیز و به دور از تنش ها و هیاهوی رسانه‌ایی هرچه سریعتر قدم های موثر در حل مناقشات برداشته شود.



وی یادآور شد: گروه‌های تجزیه طلبی که در پاکستان حضور دارند، هیچ پایگاهی در ایران ندارند اما دور از ذهن نیست با توجه به قرابت قومی و طایفه ای بلوچ های دو طرف مرز خانواده ها جهت دیدار اقوام شان بین دو کشور تردد داشته باشند.



درخشان در ادامه تاکید کرد:گروهک های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به اسناد موجود از جمله تصاویری که در رسانه های وابسته به خود منتشر می کنند در پاکستان پایگاه دارند لذا بهتر است پاکستان جهت اثبات حسن همجواری و ادعای دوستی و برادری یکبار برای همیشه جلوی تاخت و تاز این ایادی استکبار را بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374858
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار